Mot Skåne

 
 
Om några timmar bär det av mot Skåne. Jag har semester den här veckan men Magnus ska jobba hela midsommarhelgen så då åker vi söderut och hoppas på fint väder. Barnen har redan börjat tjata om att bada i havet :) 
 
Igår var vi nere på Göka några timmar och barnen badade för fullt. Härligt! Jag tycker fortfarande att det är för kallt. När vi kom hem så for Agnes in till Elis och Emil hjälpte mig med nypotatisen. Vi åt i uterummet på kvällen och båda barnen var helt lyriska "det här är absoluta favoritmaten förutom våfflor". Vi åt nypotatis, grillad lax, grillade majskolvar och barnen fick dela på en skål coctailtomater. Till efterrätt blev det jordgubbar med mjölk. Vilken härlig kväll. Det kändes verkligen som semester och när barnen hade lagt sig så satt jag och Magnus kvar i uterummet och bara njöt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0