Drygt tre

 
Till slut hände det...Emil blev tre år och önskade sig spaghetti och köttbullar till kvällsmat. Jag har varit sängliggandes i fem dagar med hög feber och värk i hela kroppen så vi fick flytta fram hans firande. På morgonen sjöng vi och han fick ett berg med paket. Han bjöd på bullar på dagis och jag tror det var en nöjd kille för dagen efter sa han "jag vill fylla år igen". 
Gaffel är överskattat...
 
 
 
Klart man ska få tårta när man fyller år!
 
 
Förra helgen var barnen hos farmor och farfar eftersom jag och Magnus var på cykelfesten. Väldigt trevligt. Den här veckan har de varit på dagis även om jag varit sjuk. De behövde dagis efter en veckas VAB och jag hade inte klarat av att ta hand om dem. Jag har knappt gått ur sängen. Magnus har lagat mat, fixat, sysselsatt barnen, klippt gräset och varit iväg på kvällarna och fotograferat. 
 
 
Agnes har tänkt på sin mamma hela veckan och kommit hem med blommor så fort hon fått en chans att plocka några. Vilket hjärtegryn hon är. Nu har hon sovit tre nätter i sin egen säng. Jag saknar henne :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snart tar du studenten!
Små gullungar.
Kommer du i håg, Emil?
- Det var en gång i en by i Småland en liten lue. Den sagan berättade pappa i går

2013-06-07 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0