Vår lille myspys

 
Snart fredag! Min favoritfredag eftersom jag slutar redan kl 13.30. Jag hämtar barnen vid två och sedan kör vi och handlar lite fredagsmys och bara njuter av vår lediga eftermiddag. Vi städar alltid på torsdagar vilket gör att det är  ännu skönare att komma hem på fredagen....nystädat. Emil är så mjuk och gosig. Han blir alltid jätteglad när man kommer och ska hämta honom på dagis. Agnes blir glad i två sekunder och sedan tjatar hon om att få ta hem en kompis. Helgen är helt oplanerad än så länge. Märkligt men skönt. Frågan är om vi orkar måla om i sovrummet? Tveksamt. 
 
Emil har börjat räkna...på riktigt alltså. Han räknar hur många fjärilar det är i boken osv men han kan ju ha tur. Emil har haft flyt på dagis. Det har varit bara han och fröken kvar när Magnus har hämtat honom vid tre-tiden. Helt otroligt vad alla hämtar sina barn tidigt! Emil har ätit mellanmål med bara fröken och fått full uppmärksamhet samtidigt som det har varit lugnt och skönt. Det passar vår lille gosse. 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Julia har inte hämtats tidigt iaf, hemma och krasslig fortfarande :( hoppas på nya tag på måndag.

Svar: Inte magsjuk hoppas jag! Vi väntar på det och nu såg jag att det satt lappar om det på dagis....
Magnus och Linda

2013-01-25 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0