Spegel, spegel på väggen där....

 
Söndag. Hej hopp vad fort helgen gick. Det gick sådär med att bara göra ingenting. Jag har lite svårt för det. I lördags åkte vi till farmor och farfar som var barnvakt i några timmar medan jag och Magnus gick på IKEA....UTAN BARN!!! Märklig känsla. När vi lämnade av barnen hos farmor och farfar så skulle de gå till kusinerna och grilla korv utomhus. Agnes och Emil gick och höll varandra i handen när vi körde iväg. De är så gulliga mot varandra ibland och Agnes tar väldigt mycket hand om sin lillebror. Farmor berättade att Agnes hade kramat honom och värmt honom när han frös ute på isen. På kvällen åt vi god mat och jag drack ett väldigt gott vin (Per Mobergs). Kusinerna busade och var helt rosiga om kinderna. Vi satt och njöt och pratade. Vid nio-tiden körde vi hem och de slocknade efter två sekunder. Sedan sov de till halv nio i morse! Idag for jag in till Växjö och handlade till morgondagens mammamiddag och sedan var vi på gympan. För första gången så var Emil med på uppvärmningen (tassar på tå, springer, är flygplan, hoppar jämfota med mera) och sedan sjöng han även avslutningssången (apelsin, apelsin, kiwi, kiwi, kiwi, kiwi, kiwi, apelsin....). Han brukar bara vara tvärtemot och stå stilla och absolut inte göra några rörelser förrän "gympabanan" med mattor och klättergrejor kör igång. Lille store Emil!

Kommentarer
Postat av: anna

varför är agnes på gympan på söndagar hon har ju sin gympa familjegympa är för de barn som är för små för bamsegympa plus föräldrar, inte syskon

Svar: Hej "Anna"!Jag visste inte att det var ett problem men ska genast kolla upp det. I höstas var där en hel del syskon så jag har trott att det var ok....
Magnus och Linda

2013-01-28 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0