Sjukling

Trots att gossen är sjuk så har han ändå synpunkter.... För en liten stund sedan så rapade jag ljudligt och sa något i stil med "hoppsan". Emil tittade på mig, väntade lite och sa sen "Vad säger man?!?". Jag fick då säga "ursäkta mig".







Resten av familjen är på kalas i Diö men jag och sjuklingen fick stanna hemma. Vi har varit duktiga och gjort 8 matlådor till mamma. Jag har ju världens bästa hjälpreda här hemma. I natt låg vi och trängdes alla 4 i våra sängar. Det gick hyfsat till kl 04.30 då Emil trillade ner från sängen och blev jätteledsen. Alla vaknade utom Magnus som låg närmst! Sedan blev det väldigt rörigt med att försöka få barnen att somna. Trött mamma idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0