Högst i världen!

 
Agnes passar på med en egen liten utflykt och bestiger det högsta berget.
 
Svisch så var helgen förbi. Magnus har jobbat, kastats soffor på tippen och åkt pulka med barnen. Jag ägnade lördagen åt att rensa bland alla barnkläderna. Nu skänks de till min lillebror som förhoppningsvis får bäbis inom några år som jag kan få snusa på. Det har varit sådan ångest för mig att rensa bland sakerna för detta innebär ju att det inte blir fler barn. Jag är inte helt nöjd med det beslutet och jag önskar att jag bara kunde känna "JAG ÄR FÄRDIG MED BARN" men de är ju så fina och hur kan man inte vilja skaffa minst fem liksom? :) Nu ska vi sälja vagnen och förhoppningsvis så blir jag av med mammakläderna snart. Klart slut.
 
Idag var farmor och farfar här. Mysigt men det blev en rörig söndag. Magnus for helt plötsligt iväg 2 h och fotograferade Zackes band och när han kom hem så for jag iväg med barnen på familjegympa. Nu ska jag kasta mig i badet och längta tills på tisdag då jag är ledig och far till Leos lekland med barnen och "mamma Hanna", Alma och Astrid. Barnen längtar och har nedräkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0