Emil på campingen

 
Kasta sten i vattnet? Jag?
 
 
 
Nu är jag sugen på att köpa husvagn! Det var ju så mysigt i somras när vi campade och kusinerna kunde härja runt tillsammans. Barnen älskade det och det var en viss charm att varje kväll titta på sina trötta, skitiga men väldigt nöjda barn.
 
För övrigt så händer inte så mycket. Magnus blev inlagd på sjukhuset i söndags och fick stanna över natten men är ok nu, jag hade mammamiddag i måndags och vi blev sju stycken mammor till slut. Vin för vissa, vatten för vissa, skratt för alla.
 
I natt bröt min förkylning ut och jag är hemma idag. Tänker mest bädda ner mig faktiskt.
 
Emil fortsätter vara kelsjuk och igår när jag kom hem så var han som ett plåster. När jag satte mig i soffan så kröp han upp i famnen och ville bara gosa. Så olika våra barn är! Agnes blir lite avundsjuk och kramar mig jättehårt bara för att Emil gör det men hon njuter inte av kramar så som Emil gör. Häftiga små individer vi har. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0