Teaterapan

 
Det är mycket "moves" nu och hon pratade igår om att vara cool. Är inte detta saker som diskuteras typ när de börjar skolan. Ja, ja...hon konstaterade i alla fall igår vid nattningen att hon älskar mig lika mycket som hela "jordklubben" (jordklotet/jordgloben). Jag tyckte det lät så gulligt så jag rättade inte fröken. Hon har mycket funderingar vid nattningen och det är jättekul att ligga och småprata. Hon konstaterade även att jordklubben snurrar för det hade fröknarna sagt på dagis!
 
Vi skulle åkt till Skåne i morgon men det blev inställt. Nu kräktes ett barn på Agnes dagis också så magsjukan hänger i luften och mormor vill inte få magsjuka. Tråkigast av allt är nog att Magnus missar sin julklapp. Vi skulle sett Johan Glans i Lund på söndag. Typiskt. Vi har båda tagit ledigt på måndag så det är lite...jaha...vad gör vi nu om vi är friska? Kosta...Växjö...IKEA...pulkabacken...?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur funkar Hemnes dagbädd som säng? Funderar på en till haley nämligen.

Svar: Vi älskar den och ska skaffa en till Emil också. Vi kör med dubbla madrasser så finns allt "redo" när det kommer övernattningsgäster. De har varit nöjda med sängen när den har bäddats ut som en dubbelsäng. Jag och Agnes sov där i natt och sängen funkar även för mig. Förvaringen i sängen behövs verkligen på barnens rum.
Magnus och Linda

2013-02-09 @ 07:21:52
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0