Sagostund och magsjuka

 
Så mysigt att sitta i farmors stora fåtölj och få höra sagor. 
 
 
Fast det ser ut som om Jonathan tycker sagan är lite otäck :)
 
Jaha...då ser det ut som om helgen är räddad. Natta kom precis hem med syskonen och efter en halvtimme kaskadkräktes hon. Så....om det är maginfluensa så lär vi få det allihopa. Jag ska dock inte klaga för vi har typ aldrig haft det på riktigt. Eller jag minns en gång i förra huset när Agnes var lite att jag låg nere i källaren och kräktes. För ett år sedan så kräktes Agnes en gång och sedan Emil två gånger men sedan blev det inte mer... Vi kan ju inte alltid undgå det men den här veckan har varit tillräckligt spännande med inlagd Magnus som var hemma från jobb måndag och tisdag. Sedan blev jag sjuk och har varit hemma onsdag-fredag och som en extra bonus så pajade bilen. Klart vi ska krydda till det med lite magsjuka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0