Att skämma bort...

 
Barnen använder sina fåtöljer varje dag. Agnes börjar bli för stor för sin men använder den ibland som en "sittpall" istället. Vilka bra doppresenter. Igår hade vi gäster och Agnes la snabbt beslag på Sanna som fick sitta och pärla med henne :) Emil blev lite rädd för David som hade lagt till med ett gigantiskt skägg och liknande Alexander Bard faktiskt. Det blev en härlig eftermiddag/kväll med barn som fick vara uppe länge. Agnes dansade framför TV:n när det var melodifestival. 
 
 
När jag var hemma med barnen i veckan så skämde jag bort dem lite. Jag älskar att helt plötsligt överraska dem och duka frukost vid soffbordet t ex. De blir så glada när de får sitta där och äta mackor framför en film på datorn. Barn ska också få känna lite lyx ibland och det är kul när det blir en överraskning. Ibland köper jag lite filmer/saxar/pärlor som jag gömmer undan och plockar fram när det blir ett bra tillfälle. Nu är Magnus iväg med barnen och grillar korv på "vår" mysiga grillplats. Jag ska hoppa i badet och njuta av en bok innan de kommer hem. Snart rullar vecka igång igen. Agnes och Emil är hemma med Magnus hela veckan och vi måste försöka boka in lekstunder så Agnes kan få träffa sina kompisar. Hon börjar bli stor! Hon är rolig. Lite närhet under hela dagen men på natten kommer hon springandes in och dyker ner i våra sängar. Ibland när hon vaknar på natten så känner jag hur hennes lilla hand letar efter mig i mörkret och när hon till slut hittar min axel/nacke/hand så somnar hon om igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0