Vad händer här?

Emil har hittat sin stol i trädgården...
 
Jaha, den ska tydligen flyttas.
 
Okej...grävaren skulle också flyttas från sandlådan.
 
Aha!!! Mål i sikte...
 
En av hans tre snusar hängde på tork. Den fick tydligen inte vara där. Kreativiteten flödar när det gäller att få tag på en snuse. Det slutade med att han balanserade på grävaren och lyckades dra ner den.
 
Idag var det inskolning en timme på Emils nya dagis. Det går inte jättebra. Han lämnade inte mig. Agnes rusade in på sitt dagis och utbrast:
-Så, nu är jag här!!!!
Det kallar jag självförtroende....
 
En dag berättade jag för Agnes att jag funderar på att sätta en TV i köket.
-Varför då?
-För att jag skulle vilja titta på TV när jag dricker mitt morgonkaffe och ni tittar på barnkanalen på den stora TV:n.
-Mamma, tycker du inte om mig mer?
-Eh...vad? Klart jag gör!!! Vad menar du?
-Du vill ju inte sitta med mig längre när jag tittar på barnkanalen.
 
Suck.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0