Sötfisarna.

 
I somras blev Agnes kär för första gången tror jag....dock inte sista :)
 
 
Gullungarna. Liam och Agnes.
 
Inskolningen är avslutad. Det gick bra idag. Skönt. Det är bara jag som tycker att det är lite jobbigt och oroar mig för den lille lurven. I morgon kommer vår nya städfirma. Spännande! Äntligen vardag med allt vad det innebär...troligtvis en hel del kaos men förhoppningsvis så har vi det städat här hemma två gånger/månad i alla fall :) 
 
Agnes är fruktansvärt trotsig här hemma och ibland låter det som om vi har en pubertetstjej här när hon sätter igång med alla svordomar och SPARKAR på sin mamma. Jag lyckas hålla mig lugn ett tag men till slut brister det och då får jag världens utbrott. Pinsamt. Det blir ju tydligt var hon har lärt sig alla arga uttryck från.....
 
Just nu längtar jag till Skåne och som tur är så åker vi dit hela helgen eftersom det är dags för det årliga mötet hos Bibbi och Kent. Alltid lika kul att träffa släkten. Helt tokig och underbar släkt och jag älskar dem allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0