Jag hade fel.

Det blev mer bad.
 
Nu måste det väl ändå vara sista doppet för dem. Göka efter dagis med pappa. Båda barnen badade. Nöjda barn när jag kom hem. 
 
Vid nattningen berättade Agnes att hon och två tjejer på dagis bråkat idag....om en gunga :) Agnes sa "så jag struntade i dem och gick och lekte med killarna i stället". Tydligen så leker hon ganska ofta med killarna och tycker att det är väldigt roligt och spännande. En kille hade hällt sand på hennes skor idag och sagt att hon inte fick klättra i trädet (världsliga problem). Jag upplyste henne om att hon nu faktiskt var starkast på dagis och då protesterade hon först för Minja var starkast varpå vi båda konstaterade att nu går ju Minja på skolan. Agnes sken upp och fick världens största ögon. "Är det sant mamma...är jag verkligen starkast?". Klart du är, du är starkare än alla killarna och du kan klättra i trädet även om killarna säger att du inte får, sa jag.
 
Oj, vad stolt hon blev. Hon sover nog gott i natt :)
 
 
 
I morgon bär det av mot Skåne. Vi ska äta kräftor hos mormor och morfar. Agnes är överlycklig, Hon älskar att suga i sig allt det "äckliga" från kräftorna. På lördag blir det det årliga mötet hos Bibbi och Kent. Yippeeee!
 
Plötsligt händer det! Ikväll tog jag och Magnus en kvällspromenad tillsammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0