Aj i mammahjärtat

 
Idag åkte jag hem tidigare från jobbet eftersom jag längtade så efter barnen. Rusade in på Emils dagis först och möttes av en kvinna som jobbar där och några barn men ingen Emil. Jag undrade var han var och fick svaret:
-Han ligger under soffan för han var ledsen och ville inte tröstas. Han längtade nog efter dig....
 
AJ! Min lille prins ligger själv under en soffa i kapprummet och är ledsen. Han hade letat fram sin napp och snuse som tröst i alla fall. Usch vad det inte känns bra. Jag drog fram honom och sedan satt vi länge och bara kramades. 
 
Måste försöka ordna så det blir färre timmar på dagis. 
 
Snart bär det av mot Skåne. Skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0