Så söta när de sover....

 
Igår när jag skulle gå och lägga mig så hittade jag de här i våra sängar. En bred säng, 180 cm, och de ligger så här. Jag dog nästan. Klart att jag ville krypa ner och sova då. Magnus tog Agnes säng :)
 
Emil kissar fortfarande inte på dagis. Vi ger upp nu. Blöja på natten igen men han kissar inte i den.
 
Igår när jag nattade Agnes så berättade hon överlycklig att Emil hade satt sig i hennes knä när de ätit färdigt och skulle titta på barnkanalen. Hon var så glad för att han ville sitta hos henne. Emil är inte alltid så gullig mot Agnes. Igår när de badade så slängde han en träkloss i huvudet på henne.
 
Agnes favoritsaga för tillfället är min hittepå-berättelse. Den handlar om lilla Fisa-Lisa som börjar skolan och råkar prutta när det är upprop. Många pruttar blir det men hon får vänner ändå till slut. Sedan träffar hon Prutt-Erik och kärlek uppstår. De gifter sig och i kyrkan pruttar de i stället för att säga "JAAA". Både jag och Agnes tycker att fisar är superkul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0