Lördag!

 
Det är morgon och vi tar det lugnt. Agnes tittar på TV. Emil klistrar klistermärken på väggen. En vanlig lördag med andra ord.... Igår kom Natta hem och Agnes älskar sin coola storasyster som flätar hennes hår och väljer häftiga kläder till henne. Söta är de! Jag har fått en massa fina kläder till barnen av min kusin och igår fick jag en massa fina kläder till Agnes av min chef. Vad tacksamt det är! Agnes har dessutom en påse med fina kläder efter kusinen Tyra som väntar. Våren/sommaren och hösten är räddad! 
 
Idag blir det en lugn hemmadag eftersom Magnus ska jobba och tar bilen till jobbet. I morgon ska vi förhoppningsvis träffa Alma, Astrid och Hanna. Emil är för söt. I morse när jag frågade om han ville leka med Astrid i morgon så svarade han "jaa" och sedan frågade jag om han ville leka med någon annan. Emil svarade "nej. Jag vill leka med Astrid. Hon har så fina ögon.". Det har hon men lägger du märke till det lilla gubben... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0