Födelsedag och grillning

 
Magnus fyllde år i fredags och Agnes hade den bästa presenten. Jag trodde att hon satt och ritade teckningar till Magnus men istället så hade lilltjejen pillat upp en hundring ur sin spargris och skrev GRATTIS på den. Överlycklig!
 
Igår hade vi Diö-familjen här på besök samt storebror Viktor och Sanna. Det blev grillning och tårta. Jättemysigt! Agnes hängde med Natta och Amanda mest men lekte även med Jonathan. Emil och Jonathan hade också kul tillsammans. Innan gästerna kom så var grannen Elis här en stund. Vad härligt det blir när värmen kommer och vi kan vara ute utan en massa overaller. Studsmattan och sandlådan är bra investeringar! Jag sprang milen för första gången i mitt liv igår! Det blev solstolen resten av dagen... I morse när Emil vaknade så frågade han efter Jonathan och undrade varför de inte sov över och sedan sa han "jag tycker om att ha dem här...". Det gör mamma och pappa med!
 
 
Den här tjejen är i en fas eller något. Nu vill hon ha jeans och hon har äntligen börjat använda sin fina jumpsuit. I morse kammade jag ut hennes hår...herregud...det blir snart en kortklippt Agnes här hemma. Tårarna sprutade och hon gallskrek. Trött mamma.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0