Sommarbad i poolen

 
Poolen....................
 
 
 
Hon flyter..........
 
 
 
Det är skönt att ha bilderna så man kan drömma sig tillbaka. Idag var det snorkallt! Vi fick precis en jättesäck med ved som Magnus lastar in i garaget. 
 
En natt vaknade jag av att Agnes bökade runt i våra sängar. När jag satte mig upp och tittade så såg jag att hon höll på att bädda med kudde och snuse nere vid våra fötter. Jag orkade inte kommentera det då men häromdagen så frågade jag henne varför hon la sig skavfötters.
-Jo, för att pappa låter så när han sover... :)
Sedan fortsatte hon..
-Morfar låter också mycket när han sover. Det har mormor sagt. Fast jag har hört det själv också.
-Har du sovit med mormor och morfar? Du brukar väl sova med mig i stugan, påpekade jag
-Mamma, du, jag och mormor sover i ett rum men jag HÖRDE morfar när han sov i rummet bredvid Emil....
Jodå...hon har så rätt så. Stenkoll på allt. 
 
Emil kissar på toan....och i byxorna. Jag försökte låta han vara blöjfri en dag och det gick inte så bra. Det märkligaste var att han inte sa till när han kissat ner sig. Varje gång vi sätter honom på toan så kissar han och han blir såååå stolt. Sedan ringer han till mormor och berättar. 
 
Vi har bästa killen här hemma när det gäller jobbiga telefonförsäljare. Vi låter Emil svara. Emil blir nöjd med att få prata i telefon (eller han säger ju bara Emil och hallå typ och sedan lyssnar han). De lägger på efter ett tag. Happy happy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0