Med lite hjälp....

 

'

 

Med en sådan här bokstavslinjal så kan man få hjälp att skriva sitt namn när bokstaven G inte vill som man själv vill!

 

 

 

 

Helt utan hjälp fixade hon det här! När Agnes slog kullerbyttor på golvet här hemma och jag skulle plocka undan resterna efter eftermiddagsritandet så hittade jag en teckning med namnet AGNES på. Hon kan när hon vill men hon ska komma på det själv och ingen får visa fröken någonting för hon kan ju allt själv.....

 

Dagishämtningen gick inte jättebra idag. Emil ville absolut inte ha någon jacka eller tröja på sig och fick ett bryt när jag efter en kvarts väntande i kapprummet gav upp och tog på honom den med våld. Ingen bra start på eftermiddagen! Agnes hade gömt sig i lekrummet när jag skulle hämta henne och fnissade när jag lyckades hitta henne under några handdukar. Full av liv och energi och kompisar. 

 

Sedan har det pysslats, jagats, busats, stekts pannkakor, lagts ut kuddar på golvet så båda barnen kunde slå kullerbyttor. Emil kan tydligen slå kullerbyttor han också! Nu tittar Emil på Baby Einstein och Agnes sitter vid köksbordet och pysslar. Jag borde hänga tvätt, röja eller kanske bara plocka undan efter kvällsmaten...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0