Möte med en häst....

 
I somras tyckte min lillebror helt plötsligt att vi skulle åka och titta på Marias Callie, vilket vi gjorde. Barnen älskade det och morbror Danne tog hand om dem så bra. Hästar är mäktiga, vackra och väldigt stora! Eftersom Danne gick fram till Callie så vågade Agnes också. Morbror Danne är ju en av hennes största idoler! 
 
Just nu saknar jag familjen jättemycket. Inte bara för själva saknadens skull men det hade varit skönt att få lite hjälp med vardagspusslet. Det är föräldramöten, klipptider, däckbyten, Magnus jobbar extra, läkarbesök, möten/utbildningar med jobb, gympaträningar, bilreparationer och en massa annat som står på veckans schema och vi får inte ihop det! Alla ni som har föräldrar och syskon nära...njut och var väldigt tacksamma och framför allt, se det inte som en självklarhet! 
 
 
Lille lurv kissar på toan när vi sätter honom där men han har inga problem med att kissa i blöjan :) Idag har han varit väldigt bråkig med Agnes och dragit henne i håret flera gånger. Tillslut drog jag honom i håret för att visa att det gör ont så vi får väl se hur länge han lyckas låta bli... Fast i morse var det tvärtom. Jag lyft upp Emil från hans säng och han gick ut i hallen. Samtidigt kom Agnes ut från vårt sovrum och de tittade yrvaket på varandra. Emil sa bara "kram" och sedan stod de och kramades jättelänge. Finaste!
 
Det är uppspelt här hemma. Om en halvtimme kommer Alma hit och ska leka med Agnes i några timmar. Emil är lite besviken över att inte Astrid ska komma hit men de får leka en annan dag. Agnes fröknar hade haft samtal med Agnes angående det här med att bestämma ( jag önskar bara att hon kunde lyssna och ta till sig vad de säger) så idag har hon sagt att de ska turas om att bestämma och Alma ska få börja bestämma vad de ska leka. Framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0