Dags att vakna...

I morse rusade jag runt som ett yrväder som vanligt och helt plötsligt hörde vi Agnes ropa "fäääärdig....jag har bajsat också". Natta satt vid köksbordet och gjorde skolläxan, jag svepte en kopp kaffe och Magnus satt med nyvaken Emil i knät. Vinstlotten föll på Magnus så han gick till toan. Efter en stund kom han tillbaka och satte sig. Det dröjde några sekunder och sen hörde vi Agnes "fäääärdig....jag har bajsat också!". Vi tittade på varandra och jag började "torkade du inte henne?". Jo, svarade Magnus och skrek till Agnes "men jag har ju torkat dig". Det blev helt tyst och sedan hörde vi "jag märkte inte det......". Vi bröt ihop. Skönt att få börja måndagen med gapskratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0