För en månad sedan

 
Så här såg det ut den 1 september! Vad snabbt det förändras. Jag och Magnus var ute idag, i våra badrockar, på bryggan och tittade ner i vackra havet men kände...nej, inte idag. Vi har varit i Ystad på spa och det var precis så härligt som man kan tänka sig att det skulle vara. Nästan ett helt dygn för oss själva och det var en märklig känsla men vi hade kul och bara njöt. Det gick verkligen ingen nöd på barnen. De var hos Bibbi och brydde sig inte om att vi lämnade dem! Det hade gått jättebra men lille Emil hade gått runt, runt igår på kvällen och sagt "längtar mamma och pappa, längtar mamma och pappa". Fast han var inte ledsen, han bara längtade... 
 
Jag har fått så mycket fina presenter! Cykel, halsband, regngrej, salladsklippare, pengar, blommor, cykelhjälm, foto, whisky, halsduk och av Magnus vet jag inte riktigt vad det blir. Jag ska ta ledigt torsdag och fredag v 44 och sedan ska vi göra något UTAN BARN torsdag-söndag! Iiiiiiiiiih, vad spännande! Jag längtar redan....
 
 
Agnes valde att hoppa från bryggan med "snurr"...
 
 
Badodjur!
 
 
Den här tjejen berättade idag när vi åkte hem till Småland att hon var kär. Hon och alla andra tjejer på dagis var tydligen kära i en kille som heter Simon R men han var inte kär i dem för han var kär i de andra killarna på dagis :) Jag frågade Agnes "hur är det att vara i kär i någon, hur känns det liksom?". Agnes muttrade halvsurt "SLUTA mamma...du vet ju. Du är ju kär i pappa".
 
För tillfället är Agnes tokig i böcker och hon konstaterade ganska snabbt hemma hos Bibbi att hon hade många  bra böcker. Sedan har hon "läst" dem. Oj, oj, oj....tänk när hon lär sig läsa. Hoppas hon blir lika bokintresserad som sin mamma och pappa (fast mamma har ju då inte läst en enda bok sedan hon fick barn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0