Höga klackar...

Vår Emil. Agnes prinsesskor. Höga klackar. Han älskar det...
 
 
Och, han är ganska duktig på att gå i dem också...
 
 
Lite konster....i höga klackar..det gör vi väl alla ibland...
 
 
Att springa i höga klackar är inte att rekommendera....
 
 
Han börjar bli frisk nu och det är fullt ös här hemma. Vi har gjort en gigantisk gryta med rotmos som vi ska ha till kvällsmat och sedan blir det bananpaj till efterrätt. Igår satt Emil i våra sängar med mig och Magnus. Helt plötslig så la han en hand på mig och en hand på Magnus och sa "älskar oss, älskar er allihopa". Vi dog nästan. Han är så mjuk och är nöjd när han får sitta nära. Idag satt vi på köksgolvet och gjorde ingenting. Han satt i mitt knä och jag klappade honom på magen och armarna och i håret och han bara njöt. 
 
Emil gör som sin storasyster nu. Utan att vi har bett honom så sätter han sin tallrik på vasken och rusar till toan för att tvätta händerna. Han ska göra det själv. Vi får inte "wowa" (tvätta munnen) honom längre. Suck. Det går alldeles för fort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0