Man blir ju helt mörkrädd...

 
Tänk er själv att mötas av den här liksom!!! Naken....
 
Det är bara att konstatera att vi har kreativa barn.
 
 
I morse sjöng vi för Magnus och han fick frukost på sängen. Natta och Agnes hade ritat teckningar och jag hade köpt lite presenter från barnen. När börjar barn köpa något till sina föräldrar själva? Tror i och för sig att det kan vara olika i olika familjer. Jag minns när min mamma och Anders skällde på min lillebror för att han inte köpt födelsedagspresent till mig och han fick cykla iväg till affären själv och kom hem med en Kalle Anka tidning. Då var han sju år :) Som vi har skrattat åt det minnet. Jag fyllde tretton år och var inte jätteintresserad av Kalle Anka men det var min lillebror...hahhaha...fast han har alltid köpt presenter till sin familj sedan den dagen. Vi är lite överhysteriska i min familj och köper för väldigt mycket till varandra men å andra sidan så har vi inte varit så många och det är ju faktiskt minst lika kul att ge som att få!
 
Idag har det blivit en eftermiddag hos farmor och farfar. Andreas, Kevin, Amanda och Jonathan var också där. Himla trevligt. Emil och Jonathan lekte och busade och det värmde i hjärtat att se de små kusinerna. Agnes lekte med snälla Amanda och är så nöjd när hon får vara med större tjejer. En härlig dag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0