Lördagsmys typ

Emil är nybadad och somnar snart i soffan! Han vägrade sova middag idag. Emil sover inget eller två timmar...oftast det sistnämnda. Agnes ligger i badet och jag är badvakt medan Magnus röjer efter kvällsmaten. Idag har Emil varit min hjälpreda i matlagning och bakning. Han älskar att hjälpa till. Agnes har haft fullt upp med Natta som äntligen är hemma igen. Emil bröt ihop vid kvällsmaten eftersom ketchupen sved på hans tunga. Han torkade med papper och fräste. Han vägrade dricka. Jag och Magnus tyckte han var så gullig när han höll på och log lite vilket gjorde Emil ännu argare "DET ÄR INTE ROLIGT. DUMMA. LÅT MIG VA'!!!!!". Har vi fått en tonåring, eller? Han är ju så söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0