Längtan

Vi har det bra i Düsseldorf men jag längtar efter barnen. Jag har läst en hemsk bok här där barn far illa vilket gör att jag längtar ännu mer. Vill bara hålla om dem och pussa dem lite. Idag pratade vi med dem i telefon. De har det jättebra hos farmor och farfar så klart. Emil somnade i farfars famn i fredags! Agnes grät inte men sa att hon var ledsen. Jag frågade henne varför hon var ledsen men det visste hon inte. Jag tror hon längtar lite efter oss även om hon har hur kul som helst... Det har varit riktigt skönt att komma iväg. Vi har promenerat, ätit, druckit, läst böcker och vilat upp oss. Helt underbart. Vi borde försöka komma ut en helg varje år och rå om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0