Ingen sömn

Magnus drog precis iväg för att jobba natt. Jag bäddade ner mig i sängen med en bok. Då kom Agnes tassandes... Hon brukar komma in till oss men inte så här tidigt. Nu ligger jag här och tittar på henne. Lilla Agnes i Emils gröna pyjamas som är för liten men som hon tvunget skulle ha i kväll för hon ville vara en liten bäbis. Klart hon får vara vår bäbis. Emils pyjamas hade Agnes när hon var så liten och jag kan se henne rusa runt i den när hon fortfarande hade blöja. Idag har varit en bra dag. Barnen har varit lugna och det har inte bråkats. Jag fick mycket tid med Agnes idag och upptäckte att hon var jätteduktig på att klippa med saxen. Sedan fick jag mysig tid med Emil när jag läste godnattsaga. I morgon ska vi gå till dagis och Agnes tycker att det ska bli jättekul. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0