Kast med liten Emil

 
Tack mormor, morfar, farmor och farfar för att ni har passat våra små gryn. Nu har jag tre arbetsdagar kvar och sedan blir det FEM veckors semester. Jag och Magnus får 10 dagar tillsammans eftersom han ska jobba en hel del. Så ska vi inte göra nästa sommar. Jag vill att vi ska ha minst tre veckor tillsammans. 
 
Livet rullar på...barnen växer, Emil pratar på och i morse satt han och började rabbla veckodagar. Han lär sig saker i smyg! Agnes är väldigt bråkig för tillfället. Igår var Magnus med barnen hos Almas familj. Mysigt men tjejerna hade bråkat en del. 
 
Snart kommer Magnus hem och då är det min tur att åka och jobba. Mycket pusslande för tillfället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0