Emil och hästarna

Emil har en speciell kontakt med djur och det är helt underbart att se. Han är så lugn och försiktig och alla djur blir intresserade av honom. Inte ens de stora hästarna kan skrämma lille Emil. Jag brukar säga "LOVE YOU" till barnen och när Agnes var liten sa hon "LALLO" och vi tyckte att det var urgulligt. Nu har Emil snappat upp det och han säger.....L'AMOUUUUUR. När farmor och farfar var här satt han och sa l'amour med världens basröst så vi höll på att skratta ihjäl oss. Han är så fin. I morse när jag skulle rusa iväg till jobbet så stod jag i hallen med kläderna på och helt plötsligt så sträckte Emil ut armarna och skrek "L'AMOUUUUUUUUUR". Vem kan motstå en sådan kärleksförklaring? Inte jag i alla fall. Jag var tvungen att springa in och krama och pussa på honom innan jag fick cykla i 190 till tåget. Vilken bra start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0