En torsdagskväll

Agnes har som sagt börjat lära sig att hitta filmer och välja dem på Youtube....
Många roliga kommentarer nu...när hon satt och tittade på filmer på sig själv när hon var yngre (ca ett halvår yngre!) så utbrast hon "Guuud, vad söt jag när jag var liten!!". Jag svarade att hon var jättesöt när hon var liten men att hon är sötare nu fast det trodde hon inte riktigt på...
Igår vid kvällsmaten hade hon fått ett utbrott och åkt in på rummet. Där kastades kritor och allt möjligt så när jag kom hem från kvällspromenaden såg rummet ut som ett bombnedslag. Snälla Natta hjälpte Agnes och städa sitt rum och det blev superfint. Sedan hjälptes de åt att städa Nattas rum. De har kul tillsammans de där två systrarna och Natta är helt underbar med sitt enorma tålamod och ork. Först är hon i skolan hela dagen och sedan kommer hon hem och busar järnet med de två småsyskonen! De älskar henne! I alla fall så när Agnes skulle lägga sig på kvällen så blev hon själv förvånad när hon kom in på sitt rum och stannade upp och sa "Guuuud, vad fint jag har på mitt vom (rum)!". Hon såg så förnöjd ut den lilla tullan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0