Skåne igen

Det är verkligen full rulle här hemma nu! Emil har haft feber och varit snorig, vi ska på cykelfest i morgon, i förrgår var jag i Kalmar hela dagen, igår var jag på kärnkraftsverket i Oskarshamn (superintressant!) och igår skulle jag egentligen kört ner barnen till mormor och morfar men Emil var så febrig så det gick inte. Idag var han bättre men väldigt snorig. Dagis hade inte tagit emot honom men mormor gjorde :) Ner till Skåne, hem igen, hysteriskt röjande här hemma och nu sitter jag och väntar på Magnus som ska komma hem med tapas från Markmanns! I morgon ska mormor och morfar köra med barnen till brandstationen och träffa morbror Danne och sedan ska de på McDonalds och Leos Lekland...blir de bortskämda, eller? På söndag kommer de upp med barnen och då har mormor till och med med sig tårta till vår gosses födelsedag. Emilplutten blir två år. Helt sjukt vad fort det går. Det är tomt och konstigt att vara hemma utan barnen men vad fort det går att fixa allt!
Agnes är för söt...idag när vi var hos mormor så sa mormor:
-Näää barn....ska vi passa på och gå ut lite nu när solen skiner för det blir kanske snart regn igen?
Då svarade Agnes:
-Jaaa mormor. Solen kan nog inte bestämma sig riktigt idag...
Nu sitter jag här och provar fördrinken som vi ska bjuda på....okej...jag kan nog inte göra den så stark känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0