Tack farfar!

 
Tack snälla farfar för att du tog hand om de små odjuren när det körde ihop sig här hemma! 
 
Farfar gick till hästarna med barnen och byggde klossar och gav dem kvällsmat. När jag kom hem så var det bara kvällsbadningen kvar och den slutade i kaos för Emil kissade i vattnet (vilket han antagligen alltid gör när vi inte ser det). Efter jobbet så möttes jag av en illpigg Emil här hemma som sa "hästarna" och såg helt överlycklig ut. Han, Agnes och farfar hade varit och tittat på hästarna. Emil är helt orädd för de stora djuren!
Efter badet var vi trötta här hemma och jag la mig med barnen i våra sängar och läste lite sagor. Det snurrades och pustades men efter ett tag hade de somnat båda två! Första gången som jag somnade i våra sängar med båda barnen och det var jättemysigt. Efter lite pussar på dem bar jag in Emil i sin säng och han var helt mjuk och luktade nybadad. Gosiga unge. Lillskruttan får ligga kvar. Nu ska jag bada och packa inför morgondagens Skånetur!
 

Kommentarer
Postat av: Syster Natta

Hej på er där hemma!
Vilken duktig farfar vi har.
Jag saknar er mycket men vi ses säkert snart.
Jag är i huvudstaden Stockholm (den störstastaden där vi bor)och här har jag jätte mysigt!
Vi har varit på Grönalund idag och imorgon ska vi gå på stan.
Sen blir det nog bara lekplats och bus o lek.
Nu ska jag sova och det gör ni nog redan!
(22.45)
DRÖM SÖTT VÄRLDENS BÄSA FAMILJ! <3

/SYSTER O DOTTER NATTA!

Svar: Ha det underbart i Stockholm gumman så hoppas jag att vi ses snart. Vi längtar...
Magnus och Linda

2012-07-17 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0