För 11 veckor sedan...

 
då såg det ut så här.... Jag vet inte riktigt om jag läntar tillbaks. Svensk regnig midsommar. Barnen hoppade i vattenpölarna i sina fina kläder och midsommarkransar. Om 12 veckor börjar vi rota hysteriskt i förråden efter julstjärnorna. Det går fort nu! På tal om förråd så har vi en mus som har flyttat in i vårt garage...yiippeee...för jag är ju inte alls rädd för möss...inte alls.
 
Magnus jobbar ikväll och jag var hemma sent. Blev en timme med barnen innan det blev nattning. De var riktigt trötta och det slutade med bråk. Agnes kunde inte gå "för hon var så trött så hon måste rulla" vilket innebar att hon rullade på golvet från TV:n till badrummet men sedan kunde hon ju inte rulla upp på toan. Jag gav henne tre sekunder på sig att sätta sig på toan för annars skulle jag rulla in henne på hennes rum omedelbums. Jag hade köpt vars en godispåse till dem med pyttelite godis. Märkligt det där...de längtar tills de ska få sitt godis och sedan är det inte så viktigt. Jag fick avbryta dem när de kastade godis på varandra. Klistrigt godis på hela golvet så nu vet jag vad jag ska göra....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0