Ingen kan se så sur ut som...

 
Jepp, Emil kan nog ta hem högsta vinsten i prisklassen "se sur ut". I morse var han ingen solstråle eftersom han sov i våra sängar och vaknade hundra gånger. Igår kväll vaknade han och var helt förtvivlad så jag såg min chans att få ta in honom i våra sängar...BIG MISTAKE! Vid tolv vaknade jag av att vi var fyra stycken i sängen så då la jag mig i Agnes säng och sov gott men Magnus och Emil såg inte så muntra ut i morse. När vi skulle åka till dagis så bröt han ihop för att han skulle ha jacka på sig i ösregnet. Agnes hade en lång ramsa som inkluderade bajs, kiss och fis vid frukostbordet och sedan skrattade hon jättemycket. En ny fas...den fasen som jag aldrig kom ur :) I bilen berättade Agnes att hon nu vet vad hon vill bli när hon blir stor...en BALLERINATJEJ och hon övar hela tiden...
Idag är det min dag. Jag ska hämta barnen och jag har köpt lite pennor, lim och en bokstavslinjal som vi ska ha kul med i eftermiddag. Ikväll blir det badkaret för båda barnen. Jag badade dem i lördags...i olja. Det gick bra för Agnes men Emil kunde inte låta bli att lägga ner sitt långa hår så det ser inte helt ok ut. På torsdag ska de klippas hos frisören och på fredag är det dagisfotograferingen. Sedan blir det Skåne!
 
 
Trackback
RSS 2.0