Punkaren



Emil, en gosse som ständig överraskar. I morse, vid fem-tiden typ (efter en natt med båda barnen i sängen...på min sänghalva, Emil på min arm och Agnes fastplåstrad på min rygg), så vaknade jag när Emil gick ner från sängen. Sedan hörde jag ett tyst en, två, tre, fyra osv till TOLV! Vi trodde att han kunde räkna till tre! Han är en liten filur. Det är likadant när han sjunger. Han kan ett par låtar men sjunger bara när han tror att vi inte hör. Emil gör ALLT för att inte få någon uppmärksamhet :)


Igår kom farfar och lämnade en säng som vi köpt på Blocket. Tack snälla Bengt! Var det en överlycklig Agnes i morse, eller? :) Hennes första kommentar var "vad ska jag ha i lådorna" och när jag svarade "leksaker" så svarade hon snabbt "då måste vi köpa nya leksaker nu som jag kan ha i lådorna...". Eh, min tanke var att slänga ut gigantiska bokhyllan, rensa bland leksakerna och sedan lägga ner det som ska vara kvar i lådorna.

Idag bär det av mot Aspö och vi håller alla tummar och tår för att det fina vädret håller i sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0