Sjuk mamma

Barnen mår bra. Full rulle. Magnus härjar loss med dem på Göka (fatta att han åker till lekplatsen i porrmustaschen!) och är snart färdiga med fönsterna i TV-rummet. Äntligen är de vita. Vilken skillnad. Nästa fönset blir...? Sedan har vi ju taket på ovanvåningen om någon känner sig målarsugen. Jag åkte hem från jobbet idag och tur var väl det för jag hade feber trots käkande av panodil. 39,5 nu så det är ju inte sååå farligt. Det blir ju riktigt snurrigt först när det passerar 40 grader. Jag tycker att jag alltid är sjuk men nu var det hela tre månader sedan sist. Yippee liksom. Är det för att båda barnen går på dagis? Vad skönt det är att ha Magnus hemma när jag är sjuk! Fy fasiken för att ta hand om barnen själv när man inte är frisk!
I morgon ska Agnes till Alma. Hon längtar. Emil ska krama sin mamma som med all säkerhet kommer ligga i sängen hela dagen...eller förresten, jag är ju ganska dålig på att bara ligga och göra ingenting. Idag när jag borstade tänderna på Agnes och samtidigt torkade av lite på vasken i badrummet så sa Agnes "men mamma, varför tar du det inte bara lugnt.." Hon måste vara den klokaste 3,5-åringen på jorden.... Det var ju så sant, sant...

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ja du Agnes du är den klokaste snart 4-åringen jag känner. Kram på dig gullunge!

Svar: Ja visst är hon klok! Snart ses vi om ingen får feber i natt!
Magnus och Linda

2012-06-20 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0