Aspö-bilder

Eftersom jag är hemma med en febrig Agnes idag så har jag hunnit fixa lite bilder från Aspö. Emil och alla de andra barnen lekte mycket med diverse bollar.
Kusinerna Kevin, Isak och Natta sitter och vilar upp sig efter ett vattenballongskrig.
Kvällsmys ute i solen...
Fina pappa fixar frukost till hela gänget. I bakgrunden leker Agnes och Jonathan med presenten som Emil fick av Moppan med familj.
Frukost strax. Oj vad vi åt och åt på Aspö. Det spenderades en hel del tid vid det här bordet :)
Agnes och Emil på väg ner till havet. Emil hade sina gummistövlar HELA TIDEN...vilken söt liten bonnapåg han är. Agnes vill helst gå i bara trosorna om hon får bestämma och hon älskar att plocka blommor.
Igår hittade jag en fästing på mig själv. Örk. Det var fästning nr 2. Den första tog jag på Aspö. Än så länge så har jag inte hittat några på barnen. Äckeldjur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0