Agnes och Jonathan

Hopp ner.
 
Eller vänta, var det så kul det här?
 
Nu går jag en sväng...
 
Jag stannar kvar i lådan och hänger ett tag...
 
Hejdå!
 
Jag var tvungen att lägga in den här bildserien från Aspö. Agnes och kusinen Jonathan hade superkul med en gammal halväcklig dynlåda som stod utanför stugan. Innan leken började så innehöll dynlådan bl a två livslevande kopparormar!!! Jag är egentligen livrädd för sådana här lekar. Tänk om hon fastnar, luften tar slut eller om hon gömmer sig på något farligt ställe någon gång, typ en container som sopbilen hämtar. Ångest!
 
Nu sover Emil och Agnes bråkar lite. Hur blir det så här...helt plötsligt håller vi på och nattar Agnes i en timme varje kväll. Vi ska ligga hos henne i sängen och det är inte alltid hon somnar bums. Samtidigt så är hon ju lite rädd för tillfället för alla skuggorna och det går inte att sova om det är ljust i rummet! Nu har jag pratat med henne om att vi ska börja träna på att hon ska somna i sin säng själv och hon är väl inte överförtjust i det. Idag möttes vi halvvägs. Hon ligger själv och försöker somna nu.....i våra sängar. Ur askan i elden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0