Arg och åter arg

Idag sprang nästan Agnes in på dagis för Alma skulle ju vara där. Emil var inte riktigt nöjd och jag hörde honom när jag gick hem "näää.....näää....näää". Han var arg! När jag skulle hämta dem var Agnes också arg. Hon sov så jag fick väcka henne. Hon ville inte ha overall och bråket fortsatte hela eftermiddagen när Alma var här. Agnes är bråkig och arg och det är jobbigt. Allt som Alma vill ha vill Agnes också ha och snälla Alma lämnar då saken till Agnes.

Idag hade de funnit varandra på dagislekplatsen igen. När Agnes och Alma skulle springa iväg och leka så försökte Emil hänga med och blev ledsen när de sprang men då hade de erbjudit sig att passa Emil. Fröken tyckte dock att de kunde springa iväg själva eller så fick de leka kvar i sandlådan :) Personalen på dagiset har upptäckt att han har humör...nähä.... Han ville inte vara med på samlingen (tills frukten kom fram), han ville inte äta lunch (när han väl började äta så gick han inte att stoppa) och han ville inte sova middag (satte sig upp, skrek, kastade napp och snuse men när Lea lyfte upp honom i famnen så somnade han bums och var bara att lägga ner). Det kommer gå bra för Emil på dagis. Han blev glad när jag kom men vände sedan ryggen åt mig för att markera att han var besviken/arg på mig. Jag är desto mer orolig för Agnes som fortfarande bara leker med Alma. Olustig känsla i kroppen bara...usch!

Kommentarer
Postat av: Lilla H

Hej nej inget hos mig. Tror du kan porta IP-adresser från att kommentera.

2012-01-18 @ 23:59:20
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0