Spexaren

Med tanke på att Emil vanligtvis är lite butter och tjurig bland folk så är det kanske svårt att tro att han är den största spexaren här hemma. Han har ALLTID bus för sig och han gör allt när vi äter för att vi ska börja skratta. Emil är expert på roliga miner och när vi leker tysta leken gör han i stället arga blicken vilket gör att vi andra börjar skratta och åker ur leken.
Vad mysigt det är att hämta barnen. Magnus är mycket bättre än mig på att lämna dem och fixa i ordning dem inför dagis. Han är lugn och har tålamod medan jag rusar runt och vill att de ska göra si eller så. Kontroll, kontroll, kontroll...jag måste släppa på mitt kontrollbehov annars kommer jag gå under själv.
I eftermiddags/kväll var vi och fikade på fiket. Mysigt att bara sitta och tjata på barnen att de inte ska bubbla i glaset med sugröret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0