Saknad

Jag ligger hemma och är febrig. Barnen är i Diö och firar farmor. Tarzan fick somna in igår. Han mådde inte bra, hög feber, och med sin sjukdom så klarade inte kroppen av att bekämpa infektionen. Det var ett svårt och jobbigt beslut. Några dagar till så hade kanske penicillinen verkat men vi visste ju att förr eller senare så skulle han bli sjuk igen. Magnus åkte in och pussade honom från oss alla och kramade honom länge, länge. Han fanns där när han somnade in. Fina Magnus. Jag har bara gråtit och gråtit. Jag försökte förklara för Agnes att Tarzan inte skulle komma hem mer och att han nu var med alla sina kattkompisar..."men mamma, varför gråter du då?". Det är tur att vi har barnen som sysselsätter oss. I morgon börjar jag jobba. Lite febernedsättande så ska det nog gå bra. På bilden så hjälper förresten barnen Magnus att laga mat. Tarzan ville också vara med :)

Kommentarer
Postat av: Lilla H

Hur går det med den äckliga gubben?

2012-01-23 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0