Malenadags

Det gick inte att vänta längre. Vi behövde klippa oss så idag var det först Agnes tur och sedan min. Snälla Natta följde med och hjälpte till hos frissan. Jag försökte hålla Emil i styr och Natta stod hos Agnes medan hon klipptes.
Agnes har börjat fula sig när vi ska fotografera henne. Hon har ju en storasyster som brukar ta fulbilder med kompisarna så det är väl klart att hon ska göra likadant. Det gick bra på dagis idag. Hon lekte och åt men sov inte. Nästa gång ska de lägga Alma och Agnes i varsin sida av rummet berättade fröken :) Emil har koll på var jag är hela tiden så det ska bli intressant att vinka hejdå lite nästa vecka. Lea frågade idag om han alltid säger nej. Det gör han men ibland betyder det ja...
Oj, vad mycket trots det är här hemma. Jag är helt slut efter några timmar med barnen. Båda trotsar och jag vet att det går över men när jag står mitt uppe i det så vill jag bara gå ut genom dörren, sätta mig i bilen, låta radion vara stängd och köra till Grekland. Vad skönt det skulle vara i några timmar, kanske några dagar....sedan hade längtan blivit för stor!
Hon är ju så fin vår tjej. I morgon blir det dagis kl 07-10, handla mys, hem och fixa lunch, låta Emil sova middag, iväg till Alma, hem och överleva kvällen med nattning och övertrötta barn. Magnus jobbar kväll...phu!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Styrkekramar till mamma! Vet precis vad du menar med dendär resan till Grekland ;)



Pussa sötnosarna från mig!

Cia

2012-01-13 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0