Äckelgubbe

Vad märkliga människor det finns. Bloggen är till Agnes och Emil men jag har valt att ha den öppen för alla. Nu hade någon äckelgubbe lämnat en kommentar så jag funderar på att sätta lösenord på den. Äckelgubben störde sig på att jag hade lagt ut en bild på Emils rumpa. Detta får mig att fundera. Rumpfoton tas ju ofta hos fotografen i form av ett litet naket barn på en pläd. Obehagligt att tänka på hur många äckliga gubbar det kan finnas vid stranden som studerar våra små nakenfisar. Örk...
Emil grät idag när jag lämnade honom. Lille plutt. Agnes var lite avvaktande när jag lämnade för Alma var inte där. När jag hämtade Agnes berättade de att det hade gått bra men hon hade inte lekt med de andra barnen direkt. Hon ville gärna ha fröken med sig till de andra barnen. Jag vill att de ska stötta henne lite. Hoppas att det löser sig. När de var ute idag så hade Agnes lekt med Alice från Smultronet och Emil. De hade grävt och haft kul. Tänk, lille Emil och Agnes finner trygghet i varandra på dagislekplatsen! När Smultronet skulle gå in med Emil så hade han blivit jätteledsen och Agnes underläpp hade också börjat darra. När jag frågade henne så beskrev hon det som att "hon blev pyttelite ledsen när Emil blev ledsen". Emil hade haft det bra men blev ledsen ibland när någon nämnde ordet mamma eller pappa. Jag får helt ont i magen och vill bara att de ska älska sina dagis.
När vi kom hem så gjorde jag och Agnes cupcakes. Hon älskade det....mina misslyckade muffins blev vackra konstverk.

Kommentarer
Postat av: Lilla H

Jag lägger inte ut nakenbilder på min dotter av just den anledningen. Att de tyvärr kan hamna i orätta händer. Jag vill inte föda den hemska grupp människor som sitter och scannar av föräldrarbloggar efter nakna barn. Det låter hemskt men verkligheten är tyvärr så.



På större badstränder säger de ju till folk som låter barn bada nakna just för att de har såna stora problem med att fel människor fotar barn i smyg och så. En jag känner blev tillsagd på evedal att klä på sitt barn badkläder. Det är så hemskt så hemskt. Hur oskyldigt är inte ett badande barn.



Helt stört jag vet....

2012-01-17 @ 19:55:30
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag är förvånad över att du överväger lösenord istället för att ta bort nakenbilder. Tycker du det är bättre med alla tysta snuskjävlar som redan runkat till eller laddat ner nakenbilderna på ditt barn? Jag tycker ditt omdöme är dåligt och du borde snarare resonera som Lilla H som skyddar sitt barn då hon förstått hur illa det är ställt. Du har nog lyckliggjort många snuskgubbar genom din enfald och du kanske t o m övervägar bilder på könet också? Du borde inte föda snuskhumrarna och du borde tacka snuskgubben som kommenterade och kanske t o m tyckte du skulle ta bort bilderna? Är det så viktigt med nakna rumpor i bloggen?

2012-01-17 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0