Vattkoppor på schemat i några veckor fram?

Förnedringen är total. Fotograferas när man har vattkoppor överallt? Det var inte populärt. Agnes vill inte veta av ordet vattkoppor och skriker "JAG HAR IIIINGA VATTKOPPOR". Igår när vi var på bio så kände jag en "prick" i hennes nacke men kollade inte så noga. I morse när hon vaknade så upptäckte vi ca 50 prickar på Agnes mage, rygg, nacke och ansikte. Hon är illpigg och just nu dansar hon och Emil till Mr Saxobeat. Magnus är hemma med Agnes och Emil hela veckan nu så får vi se när Emils prickar dyker upp....
Förresten i morse låg vi alla i sängen och då sa Agnes "Natta, du luktar äckligt". Jag sa till henne att så säger man faktiskt inte. Agnes svarade "jo, man får faktiskt tycka vad man vill!". Natta sa då "jaha, då tycker jag kanske att DU luktar äckligt" Agnes svarade då "nähä, för jag badade förra veckan...". Just det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0