Shopping med morfar




I fredags satt morfar och pappa och drack grogg. Då utlovades glitterkläder så i lördags åkte Agnes och morfar till Ekohallen för shopping. Jag passade på och följa med även om Agnes tittade skeptiskt och förklarade att det var hon och morfar som skulle shoppa. Till slut föreslog hon att jag skulle sitta kvar i bilen men vi löste det så att jag gick för mig själv och Agnes gick med morfar. Det blev en massa t-shirtar, strumpor, tröja och byxor till Emil. Morfar hittade ett par jättefina byxor men de var inte glittriga tillräckligt fast jag tog ett par ändå. Sedan köpte jag jeans och en massa regnoveraller. Sjukt billigt. Efter shoppingen blev det korv i bröd. Morfar passade på att spola av vår bil när vi ändå var iväg. Agnes tyckte det var jättekul! Det händer ju inte så ofta att bilen tvättas.... :) Emil har roligt med alla leksakerna hos mormor och morfar. Det var så länge sedan vi var nere i Skåne så han hade nog glömt allt som fanns här. Idag blir det en tur till farmor och farfar och sedan blir det måndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0