En jäkligt snabb tur...

I eftermiddags blev det en tur till Kosta outlet. Tänker alltid på min kompis Sofia när jag är där för det var där vi varit när jag berättade att jag var gravid med Agnes. Idag när vi kom dit så hade de barnaktiviteter och bl a en massa cyklar som de kunde låna. Agnes älskade det och Emil var inte sen att hänga på. De ville inte gå i affärer sedan så det slutade med att vi åt glass och körde hem. Den här helgen försvann snabbt. Nu sitter Agnes nyduschad och tittar på Bolibompa. Emil tittar på brandbilen på datorn. I morgon blir det dagis. Inga prickar på Emil än och Agnes prickar är intorkade. Dagiskläderna är framlagda. För en gångs skull blev hon nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0