En helt vanlig söndag

Är det fler än vi som har sådana här söndagsförmiddagar?
Nyss hemkommen efter föräldramöte på Emils dagis. Alltid lika trevligt. Imponeras av personalen och deras detaljrika berättelser om våra barn. Vi delades in i tre grupper och skulle diskutera olika frågor. Sista punkten hette "övrigt". Alla tre grupperna hade skrivit om hur bra dagiset och framför allt personalen är. Hoppas att de inser hur "duktiga" de är och att det känns som om de alltid gör det där lilla extra som inte förväntas. Personalen berättade om deras dagar med hinderbanor, flanosagor, bakning, tema, samlingar osv. Jag längtar tills Emil kan börja prata lite så vi kan prata om hans dagisdag. Barnen sov när jag kom hem. Jag var precis inne och tittade på Emil. Såg så skönt och avslappnat ut så jag önskar att jag kunde hoppa ner i spjälsängen och bara gosa in mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0