Alla barnens dag?

Idag på jobbet fick jag lite dåligt samvete. Alla kollegor hade handlat till sina barn denna dag, så på lunchen fick jag rusa ut på stan. Jag hittade fina plåtlådor som fylldes med munspel, rolig tejp, limstift, bilar och en massa paljetter. Efter dagishämtningen körde jag till Lessebo och köpte smörgåstårta till mig och Magnus och sedan blev det karamellask till barnen. Väl hemma så fick de sina lådor med alla grejorna. Agnes blev överlycklig och satt nog i 1,5 timme och klistrade paljetter på ett papper, ritade och satt färgglada tejpbitar! Emil körde med bilarna lite och sen ville han titta på Po....oväntat....
Emil hade gjort två jättefina kort på dagis. Med gjort menar jag ritat några streck på ett hjärtformat kort och några streck på ett svart kort med påklistrade hjärtan. De är så duktiga på Smultronet. Jag förstår verkligen inte hur de hinner med alla dessa småttingar. Agnes blev lite förundrad. På hennes avdelning hade det nog inte gjorts några kort så det var tur att jag köpt pyssel med mig hem! Hon älskar att sitta vid köksbordet och pyssla/rita/måla. Dags att köpa skrivbord till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0