Syskonkärlek

 
För tillfället har de väldigt roligt tillsammans även om det är en del bråk ibland. Agnes brukar dra med Emil på äventyr och hon är väldigt omtänksam. Så fort Emil blir ledsen så ska hon trösta honom. Idag har vi varit i stan och härjat rundor. Det blev lampor till kök och vardagsrum och lite annat kul. Emil fastnade för en nalle på Rusta. Han som inte bryr sig så mycket om gosedjur hittade en helt vanlig brun, mjuk nalle som han vägrade släppa och kramade jättehårt. Naturligtvis kunde jag inte ta den ifrån honom. Nu sover han med den i våra sängar...
 
 
 
Idag när jag satt i soffan med Emil så berättade han att han dricker vatten, saft och c-vitamin. Jag frågade honom vad han gillar mest (och syftade på drickan). Han tittade på mig och svarade "Emil älskar Agnes Pelz mest". Jag dog nästan.....så fina de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0