Plötsligt händer det!!!!!

 
Det tog två år, tre månader och sex dagar sedan hände det. Emil kissade på toan! Han har varit helt ointresserad av att provsitta på toan och pottan men han har varit väldigt intresserad när jag suttit där...på toan alltså :) Idag när jag satt och kissade kom Emil och sa "Emil osså kissa". Jag undrade om han ville sitta på toan och det ville han. Jag frågade flera gånger för jag trodde inte min öron! När jag satte honom på toan så koncentrerade han sig i några sekunder och sen kissade han! Vår lille plutt börjar bli stor. Sedan fick han rusa till pappa och berätta att han kissat på toan. Det blev även ett samtal till mormor där han fick berätta själv. Stolt kille här hemma.........

Kommentarer
Postat av: tant pia

Ahhh..Matti var typ 3....

Svar: Jag tror att det bara var en engångsgrej...kommer nog inte igång på riktigt förrän om några år :)
Magnus och Linda

2012-09-09 @ 13:20:05
Postat av: N a t t a

duktiga sötegöte! <3

2012-09-09 @ 16:29:43
URL: http://nepe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0